Вчені виявили «інопланетне» місце на Землі

Головна » Це цікаво » Вчені виявили «інопланетне» місце на Землі

Предметом пильної уваги біологів і екзобіологів стали умови однієї з природних долин Ефіопії з назвою Данако, яка відрізняється воістину інопланетним набором екосистем.

Днем долина прогрівається в середньому на сорок два градуси за Цельсієм, вночі ж температура падає до мінус тридцяти, щоб жити в таких умовах, організмам потрібно дуже добре постаратися. Однак, як довела життя, температурні умови це ще не найстрашніше. В практично киплячих девяностоградусного джерелах вченим вдалося виявити процвітаючий вид мікроорганізмів, хоча вода в джерелах є досить насичений розчин кислот та інших хімічних сполук, а повітря багате парами хлору, дихати в яких неможливо. В цілому ці умови дуже нагадують умови молодої Землі в момент зародження життя. Другий цікавий мікроорганізм виявлений в крижаному джерелі з температурою -42 градуси, який є розчином сполук міді і теж вельми непридатний для розвитку традиційних форм життя. Третьому представнику життя в цій западині вода вважай і не потрібна, він прекрасно почуває себе на багато десятків або навіть сотень років зневоднених ділянках відкладень солей заліза.

Знаете ли вы, что такое азиатский пчелиный клещ?

У всіх трьох видах мікроорганізмів вкрай зацікавлені екзобіологією, приготуй експедицію, не виключено, що в її процесі будуть відкриті й інші мікроорганізми, прекрасно себе почувають в екстремальних умовах.