Японський інтернет мем

Японський інтернет мем

Головна » Цікаві факти » Японський інтернет мем

Досить популярним в мережі стало поширення Інтернет мемів. Мем мережевий може бути у вигляді зображення, тексту, звуку, відео та інших формах. Мем містить культурну інформацію, яка цікава і небайдужа певного прошарку Всесвітньої павутини.

У пошуковій системі ви можете знайти меми, які присвоюються певної нації. Наприклад, візьмемо японські меми. Японська культура відрізняється консервативністю, любов’ю до коміксів і аніме. З цим пов’язані особливості їх самовираження і своєрідні Інтернет-меми.

Незвичайний мем, який свого часу захлеснув японську молодь — це мем із застосуванням «енергетичної атаки» на фотографіях. Перед виходом одного з популярних коміксів манга, в основі яких лежать аніме мультфільми, був створений Інтернет мем. Сюжет такого мема наступний: один з школярів «випускає» невидиму суперенергію, в результаті чого його однокласники нібито розлітаються по кутах. Для створення такого японського Інтернет мема досить одній людині зобразити «застосування сили» щодо групи людей, а іншим одночасно підстрибнути в повітрі в потрібному положенні. Звичайно, важливо, щоб був хороший фотограф, який зробить потрібний кадр.

  Исторические антагонизмы в брачных отношениях

Інший не менш цікавий мем, який також є популярним в японській середовищі — це мем, де «велетні-Ганібалов їдять підлітків». Все це, звичайно, не по справжньому, а тільки гра з перспективою і пошук потрібного розташування в кадрі людей. За задумом, один з підлітків вибирає ракурс, який на фотографії створить ілюзію, що він або вона їдять, б’ють, стрибають, роблять щось по відношенню до інших підліткам. Інші ж учасники в кадрі, дотримуючись потрібну перспективу і ракурс, є потерпілими або рятуються від лиха. В цілому виходять досить цікаві та оригінальні кадри, за умови хорошого фотографа.

  Дисплей и тачскрин: в чем отличия?

Подібні фотографії роблять не тільки японські підлітки, фотографуючи себе і друзів в різних ракурсах і створюючи картинки з сюжетом. Однак не у всіх культурах Інтернет мережі картинки з конкретним закладеним в них сенсом і сюжетом набувають популярності. В одному зрізі Всесвітньої павутини в силу багатьох факторів даної культури подобаються і будуть популярними, наприклад, «велетні-Ганібалов поїдають підлітків». Інший культурний зріз покаже інші результати. В результаті якась інформація ставати мемом, а якась залишається в архівах без особливої ​​уваги.

Залишити коментар

Ваш email не публікується. Обовязкові поля позначені *

*